(Persian)
(English)
 
   
توليد كننده انواع مواد شیمیائی و حلالهای آلی
مورد نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی

شرکت سالار شيمي شهريار در سال 1372 در زمینی به مساحت 10000 متر مربع و سایت مخازن با ظرفیت 5000000 لیتر با هدف توليد رنگهاي ساختماني - صنعتي - اتومبيلي با مديريت و برنامه ريزي روان شاد مرحوم مهندس ابوالقاسم رضائي امين (يادش گرامي باد)  و اکبر علیمددی پايه ريزي و شروع به فعاليت كرد. در سال 1376 پس از مطالعه در مورد ساخت انواع حلالهاي صنعتي و مواد اوليه تينرها در آزمايشگاه و بعد از به نتيجه رسيدن مطالعات، واحد توليد حلالهاي صنعتي و تينر را با همكاري متخصصين مجرب و آشنابه فن احداث كرد كه پس از شش ماه عمليات شبانه روزي موفق به بهره برداري از واحد فوق گرديد.
در سال 1385 شركت سالار شيمي شهريار به لحاظ نياز كارخانجات روغن کشی و داروئی و مجتمع هاي پتروشيمي شروع به تولید نرمال هگزان گرید خوراکی نمود و با تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل مجرب، موفق به دریافت مجوز ساخت و تولید هگزان نرمال خوراکی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گردید و فعاليت خود را در این زمینه آغاز كرد و در حال حاضر قادر به توليد روزانه 150هزار ليتر از اين محصول را می باشد.
در آغاز سال 1388 نیز با تلاش و پیگیریهای لازم برای اولین بار در ایران این شرکت موفق به دریافت نشان استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در رابطه با تولید هگزان گرید خوراکی گردید.
در سال 1395 پس از تحقیق و بررسی های فراوان در واحد تحقیقات این شرکت برای اولین باردر خاورمیانه موفق به تولید بنزین از نفتا با اکتان بالا بدون افزودنی گردید و از همان سال شروع به ساخت واحد تولید بنزین نمود که در سال 1397 پس از به اتمام رسیدن ساخت واحد شروع به تولید بنزین با عدد اکتان بالا بدون افزودنی ها نمود.


 

     
 
 
 
 
 

از مهمترین اهداف هر شرکتی تأمین خواسته مشتری و کسب رضایتمندی ایشان از محصول تولیدی آن شرکت است. پر واضح است که در این واحد تولیدی نیز تلاش همه مسئولین و متخصصان و پرسنل ، دستیابی به این هدف مشترک است و در رسیدن به آن از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد.
قابل ذکر است که فعالیتهای این شرکت محدود به موارد فوق نبوده و آماده دریافت سفارشات و فعالیتهای جدید در زمینه تولید مواد شیمیائی (هیدروکربنی) دیگر می باشد.

 
 
    کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت سالار شیمی شهریار می باشد.

  Copyright © 2009 SALAR CHEMI SHAHRYAR Corporation, All rights reserved